Regulamin sklepu internetowego Nieziemskie Ogrody
I. INFORMACJE OGÓLNE
Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem https://poradniki.nieziemskieogrody.pl/ jest Magdalena Surin, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin, 95-100 Zgierz,
ul. Szarotki 4C, NIP: 7321885371, dalej zwanego Sklepem.
1. Zamówienia w Sklepie można składać tylko poprzez stronę: https://poradniki.nieziemskieogrody.pl/
2. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie adresu e-mail, numeru telefonu kontaktowego, imienia, nazwiska oraz adresu korespondencyjnego służącego realizacji zamówienia.
4. Zakupu można dokonać poprzez logowanie się z wykorzystaniem adresu e-mail oraz ustawionego przez użytkownika hasła albo jako gość – bez konieczności zakładania konta w Sklepie, które umożliwia logowanie.
5. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Jeżeli nie zaznaczono inaczej, cena nie zawiera kosztów przesyłki.
6. Sklep oświadcza, że dostarczany towar jest wolny od wad.
7. Do każdej przesyłki Sklep dołącza fakturę.
8. Zapytania związane z funkcjonowaniem Sklepu i jego ofertą mogą być kierowane na adres e-mail: sklep@nieziemskieogrody.pl
9. Po złożeniu zamówienia na adres e-mail klienta, wskazany w czasie rejestracji lub w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji, zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sklep zamówienia. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres e-mail klienta wysłana zostanie wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
10. Złożenie zamówienia jest uznawane za ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktu. Umowa sprzedaży dochodzi do skutku w momencie potwierdzenia przez Sklep dostępności produktu. W przypadku braku w Sklepie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia klienta z innych przyczyn Sklep poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji, kontaktując się przez podany adres e-mail lub numer telefonu. W takim przypadku zamówienie jest anulowane.
11. W trakcie składania zamówienia klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w trakcie składania zamówienia. Jeśli klient nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną i poinformuje o tym fakcie w momencie składania zamówienia, faktury zostaną wysyłane w formie papierowej.
12. W przypadku wyboru przez klienta płatności za zamówienie z góry sprzedawca jest uprawniony do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez klienta pełnej płatności w terminie 5 dni od daty otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
II. SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁKI, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Należność za towary zakupione w Sklepie można uregulować w następujący sposób:
• Wpłata poprzez system szybkich płatności PayU, lub innego operatora płatności bądź zwykłym przelewem. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, system płatności przekaże informacje z potwierdzeniem zakupu klientowi i Sklepowi. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie szybkich płatności obsługa Sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez ten system – telefonicznie lub e-mailowo (poprzez adres e-mail klienta podany w systemie szybkich płatności).
• Dostępne są także formy płatności za pomocą karty Visa lub MasterCard.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Czas realizacji zamówienia
Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia, licząc od dnia wpłynięcia środków na konto Sklepu, trwa od 1 do 3 dni roboczych.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez klienta.
III. WARUNKI REKLAMACJI
1. Reklamacji może dokonać tylko klient.
2. Zakupiony w Sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony Sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin, 95-100 Zgierz, ul. Szarotki 4C, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.
3. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na adres e-mail podany w formularzu reklamacyjnym. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio na adres e-mail: sklep@nieziemskieogrody.pl. Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą e-mailową.
4. Sklep informuje, że produkty przesyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi reklamacji. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar bez zabrudzeń oraz niezniszczony.
5. Sprzedawca odpowiada wobec klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową.
IV. ZWROT TOWARU
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć, wysyłając e-mail na adres sklep@nieziemskieogrody.pllub drogą pocztową na adres: Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin, 95-100 Zgierz, ul. Szarotki 4C. W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 25 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres siedziby Sprzedawcy. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z formularza nie jest konieczne, ale upraszcza procedurę odstąpienia.
2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem (lub produktami) klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar ma uszkodzenia mechaniczne lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
4. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie trzydziestu (30) dni.
5. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu; w miarę możliwości opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z formularzem zwrotu pobranym ze strony Sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin, 95-100 Zgierz, ul. Szarotki 4C, z dopiskiem „Zwrot”.
6. Zwrotu może dokonać tylko zamawiający.
7. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie odbiera przesyłek wysłanych do Paczkomatów.
8. Jeżeli sprzedawca będzie zobowiązany do dokonania płatności na rzecz klienta, bez względu na tytuł takiej płatności, w szczególności na skutek: dokonania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonania przez klienta nadpłaty, płatność taka będzie dokonania wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez klienta na formularzu zwrotu lub wymiany bądź w wiadomości e-mail wysłanej wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w formularzu rejestracyjnym podczas procesu rejestracji.
9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu treści cyfrowych, np. e-booków, po ich dostarczeniu.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się
w dokumencie „Polityka prywatności”.
Załącznik do Regulaminu świadczenia usług – wzór odstąpienia od umowy
……………………, dnia …………………… roku (miejscowość, data)
……………………………… (imię i nazwisko)
……………………………… (adres)
……………………………… (adres)
……………………………… (adres e-mail)
Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin, 95-100 Zgierz, ul. Szarotki 4C, sklep@nieziemskieogrody.pl
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja, ……………………………………………… (imię i nazwisko) informuję o moim odstąpieniu od umowy z Nieziemskie Ogrody Magdalena Surin polegającej na
…………………………………………………………………………………………………
Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu płatności:
…………………………………………………………………………………………………
Podpis nabywcy (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
………………………………………………